Obawiam się, że to prośba
Jesteśmy na wakacjach we Francji, w drodze do Wandei, podczas wjeżdżania na jedno z wielu stromych wzniesień na autostradzie, na krótko miałem błąd 'temperatury silnika' i zapaliła się czerwona kontrolka płynu chłodzącego, po cofnięciu zgasła po 3 sekundach i nie widziałem jej ponownie przez 200 mil, więc założyłem, że mocno jechałem (holujemy). Następnie w drodze powrotnej do naszego drugiego przystanku w Normandii, to samo zdarzyło się ponownie, więc zeszłej nocy sprawdziłem płyn chłodzący (silnik był jeszcze ciepły) i butelka była pusta, nie było widać wody - myśląc, że woda jest lepsza niż nic, wlałem około 1 litra, co doprowadziło do poziomu tuż powyżej minimum, z zamiarem zdobycia trochę płynu chłodzącego jutro.
Sprawdziłem to ponownie dziś wieczorem po przejechaniu około 60 mil i płyn chłodzący jest tuż na dnie butelki. Nie mam żadnych oczywistych wycieków itp., więc zastanawiałem się, czy ktoś mógłby potwierdzić, co mówi instrukcja obsługi na temat tego, kiedy sprawdzać (tj. na zimno lub na gorąco), a także jaki jest poziom w ich własnym samochodzie, gdy jest zimny.
Nigdy nie miałem ostrzeżenia, że mój płyn chłodzący jest niski, więc myślę, że nie jest uruchamiany przez poziom 'min' i nie otrzymałem również ostrzeżenia, że mój czujnik minimalnego poziomu jest uszkodzony, dlatego jestem trochę zdezorientowany, czy to problem.
Jutro udam się do dealera Citroëna, ponieważ jest jeden w pobliżu, aby zdobyć trochę więcej płynu chłodzącego, ale byłbym wdzięczny za pomysł, co mówi instrukcja i co mają inni ludzie w swoich samochodach.
Tak czy inaczej, będę musiał to naprawić w domu (przejechałem setki mil w temperaturze 25 stopni Celsjusza), chociaż na drodze do Calais jest kilka wzniesień, które prawdopodobnie przetestują układ chłodzenia.
Dziękuję z góry.
Jesteśmy na wakacjach we Francji, w drodze do Wandei, podczas wjeżdżania na jedno z wielu stromych wzniesień na autostradzie, na krótko miałem błąd 'temperatury silnika' i zapaliła się czerwona kontrolka płynu chłodzącego, po cofnięciu zgasła po 3 sekundach i nie widziałem jej ponownie przez 200 mil, więc założyłem, że mocno jechałem (holujemy). Następnie w drodze powrotnej do naszego drugiego przystanku w Normandii, to samo zdarzyło się ponownie, więc zeszłej nocy sprawdziłem płyn chłodzący (silnik był jeszcze ciepły) i butelka była pusta, nie było widać wody - myśląc, że woda jest lepsza niż nic, wlałem około 1 litra, co doprowadziło do poziomu tuż powyżej minimum, z zamiarem zdobycia trochę płynu chłodzącego jutro.
Sprawdziłem to ponownie dziś wieczorem po przejechaniu około 60 mil i płyn chłodzący jest tuż na dnie butelki. Nie mam żadnych oczywistych wycieków itp., więc zastanawiałem się, czy ktoś mógłby potwierdzić, co mówi instrukcja obsługi na temat tego, kiedy sprawdzać (tj. na zimno lub na gorąco), a także jaki jest poziom w ich własnym samochodzie, gdy jest zimny.
Nigdy nie miałem ostrzeżenia, że mój płyn chłodzący jest niski, więc myślę, że nie jest uruchamiany przez poziom 'min' i nie otrzymałem również ostrzeżenia, że mój czujnik minimalnego poziomu jest uszkodzony, dlatego jestem trochę zdezorientowany, czy to problem.
Jutro udam się do dealera Citroëna, ponieważ jest jeden w pobliżu, aby zdobyć trochę więcej płynu chłodzącego, ale byłbym wdzięczny za pomysł, co mówi instrukcja i co mają inni ludzie w swoich samochodach.
Tak czy inaczej, będę musiał to naprawić w domu (przejechałem setki mil w temperaturze 25 stopni Celsjusza), chociaż na drodze do Calais jest kilka wzniesień, które prawdopodobnie przetestują układ chłodzenia.
Dziękuję z góry.