Citroen DS4 Forums banner

1 - 3 of 3 Posts

·
Registered
Joined
·
202 Posts
Discussion Starter #1
Hmmm, I saw a pic of some wheels which look awesome. However I thought they were alloygators, but to my horror, it's the actually alloys. I want a set but can't find anywhere that sell them. I did find 1 site that sold a single cairn alloy for 375 FOR ONE
, that's gonna be ALOT of money for a set, so looks like I'm gonna have to make do with mine. X
 

·
Registered
Joined
·
202 Posts
Discussion Starter #3
Thanks for that chud. OMG!! ˜¦˜µ I nearly passed out the price on them EACH. Think I could get finance on a set lol. Yeah my husband might get a little discount but not enough to make a difference.
 
1 - 3 of 3 Posts
Top